Hurtful.

Förstår ni nu vad jag menar med skrivtorka? Jag är helt fantasilös.

Sån härlig känsla att jag snart är klar med alla läxor. Asså helt jävla sjukt va mycket jag har just nu, ojojoj. Får iaf göra klart massor nu som ska va klart innan provet, så får jag plugga på lovet också. snark..

Jag längtar tills torsdagkväll, ska bli så funny! Först distrikslagsträning i innebandy, sen blir det fest för fan! Ska bli skoj o vara med tjejerna igen.

Ihelgen var det mys iaf. På fredagen var det mys med släkten för syster fyllde 19 år! O på lördagen var jag först och kollade när b-laget slog hemse bk med 7-4 , goood work girls :) Sen följde helen med mig hem, senare kom Jonna, så bastade vi :) myys<3
Sen kom pontus och dennis, så man köra epa. JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR KÖRKORT!!! typ 4 månader kvar bara.
Söndagen var det A-laget mot Follingbo som gällde. Vann med 3-1, o jag gjorde första målet :) jag älskar mitt lag, <3
Eftermiddagen tillbringades i södervärnshallen och såg Ibk, de var en rolig match, men ganska weardo..


I´m on my knees, looking for the answer.
-Later darlings-


Kommentarer
Postat av: Elin,

jag saknar dig hjärtat <3

2008-12-09 @ 12:38:16
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0