beautiful christmas

Ligger i sängen och grubblar över hut snabbt tiden har gått, det känns som om det precis var förra julen, som om det var igår vi delade ut paket vid farmor, som om det var igår vi såg Kalle Anka nere i austre vid gammelmommo, som det var igår vi hälsar på faffa, som om det var igår vi åt julmiddag med mamma och hade julklappsutdelning. Vart har tiden tagit vägen efentligen? Det är helt sjukt, jag måste lära mig att ta vara på tiden jag har.

Dagen till ära, självaste julafton, har varit underbar i alla fall. Många fina paket och jag blir så glad :) , en sak jag blev extra glad för var såklart DEN SIGNERADE BJÖRN GUSTAVSON DVD:N , wihoo tack älskade pappsen! Presenterna var kanon, sitter och kollar på min fina Marylin Monroe tavla jag fick av mamma, superdupermegafin! <3 De andra paketen var underbara också!<3

Imorgon bär det av till Hemse för julmiddag med kusinerna :)

Puss på er alla, hoppas ni har haft en perfekt dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0