Äntligen helg!

Den här skolveckan har vart jobbig, och jag faaasar för nästa. Massor som ska hinnas med nu innan jullovet. Som tur är blev jag klar med min uppsats om farmors liv på 7 sidor igår, så den lämnade jag i idag iaf! men jag har tusen med andra grejer som skall görs. SUCK.

Sluttjatat om äckelskolan, nu fokuserar vi på helgen!! :) Idag fyller syster 19 år. grattis grattis på dig! Så ikväll kommer släkten och vi ska mysa lite. Imorgon ska jag se på vårat b-lag som möter hemse, sen följer helen med mig hem till underbara bursvik :) vi ska bada badkar och bastu , myyyys<3

På söndagen bär det av in till stan igen. Först spela innebandy i innebandycenter mot Follingbo, sen ska jag o helen mysa i stan. ÄNTLIGEN KOMMER DU BO I STAN! jag haaaatar din apu som vart nu i typ 782375923 veckor!   äntligen slut på de tramsen.. <3



Nu ska jag börja dra mig ut mot bussen för att börja min långa färd mot burgsvik. :)<3
LATER!


Kommentarer
Postat av: Ditt lyckopiller ;)

Ja håller med dig! Äntligen slut med Apu! Helgen kommer bli underbar<3

2008-12-05 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0