Long day!

Äntligen är denna långa dag över som jag fasade så för! Dagen har gått så snabbt! Upp vid gryningen, skola, måla, möblera, käka, dusha och vips så är klockan tjugo i ett in the night!Jag och mitt stressiga liv.. Är i alla fall så gott som klar med rummet, alla möbler är inne och det är superfint! det är bara dörren och mina tre garderobsdörrar som ska målas! Men det ska inte göras försen på Torsdag, då kommer pappa ner från sthlm och hjälper mig med det. Det måste ju vara klart till lördag! :) 
Här kommer lite bilder på pappa och Håkan när de målar mitt tak och mina lister :)






Imorgon blir det fest, fest, fest, fest, FEST!!

~Peace
Camilla~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0