-Idag är jag allt annat än glad-

Har just ätit middag med familjen, min farfar och barbro. Grillat sitter aldrig fel ;)

Denna dag har varit allt annat än bra! Det började med att jag mitt stolpskott kom på att en bok på svenskan, som jag inte ens börjat läsa i ,ska vara utläst till imorgon. Så då var de bara att hugga in på den urdåliga boken Tristian och Isolde. Tror aldrig jag har läst en tråkigare och värdelösare bok i hela mitt liv! Men efter ett par timmar var boken utläst och jag kunde äntligen få lite peace i min tillvaro! Men datanörd som jag är, fick datan bli min ro :) Restan av dagen har gått så segt, så segt och jag har vart irriterad på allt o alla!

Jag vill inte att de som håller på att hända ska ske. Varför är allt så förbannat svårt hela tiden? Ingen som förstår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0